lørdag 5. desember 2009

Male prosjekt


Male prosjekt!


I dag har jeg begynt å male et fram skap. Her har jeg et før bilde av under delen. Overdelen er tatt fra hverandre, så den får dere se ferdig malt. Nå er jeg ferdig å grunne den, lurer litt på om jeg skal begynne å male et malingstrøk til i kveld. Veldig spent på hvordan den blir. (:

Men jeg syns d er irriterende at di har kuttet ut den originale olje malingen. Er spent på den nye malingen, om den flyter like fint sammen... Hmm. Da får vi bare prøve... (:

Ha en fin kveld

C u!

1 kommentar:

  1. Hei snuppa, blir fin skap når den er ferdig- skulle ha vært flinkere til å male møbler rundt her men for øyeblikk liker jeg nesten INGENTING vi har her...hehehe...har ikke lyst å male det men heller kaste det...;-) Fint ny header du har på bloggen også...ha en koselig søndags kveld- mange klemmer fra oss!!

    SvarSlett

Vil på forhånd takke deg for at du legger igjenn en koselig kommentar til meg(: