lørdag 19. februar 2011

Redesign Prosjekt

God kveld!
Ville bare vise dere noen førbilder av et gammelt medisinskap og klaffebord. Disse skal få seg et puss og et par male strøk. Bord platen på klaffebordet skal jeg pusse ned... Håper det blir fint, mye hakk og flekker! Tenkte å bruke dekorvoks på bord platene og male hvit resten...Hengslene må byttes og knott som skal på skuffen er kjøpt inn(:
Ser vel sikker at jeg har ordnet meg arbeid. o: Men fint skal det bli




 Medisinskapet!

 Fant et gammelt medisinskap! Som jeg fikk av min svigerfar. (etter at jeg smisket litt:)
Det skal jeg også redesigne(:
Hyllene skal jeg ta vare på som de er. Pusse og male litt så blir det fint vettu!



3 kommentarer:

  1. Hellu!
    Her har du noe å trøye deg med ja:) Bli spennende å se sluttresultatene!
    Synes medisinskapet var sjarmerende som det er jeg :)

    SvarSlett
  2. Så fint det bordet var da, gleder meg til å se det ferdige resultatet :o) Flink og tålmodig du som tar på deg sånne prosjekt. Har noen i tankene her jeg og men ikke ork til å begynne på di store prosjektene enda... hihi

    og må si meg enig med Audhild med at det medisinskapet var veldig fint som det er. Men du finner vel på noe enda finere;o)

    Ha en forsatt strålende kveld Renate!!

    Klem

    SvarSlett
  3. flotte møbler.. blir nok flottere med litt TLC ;O)
    Men du... hvir du er glad i å male,så har jeg en leilighet full av maleprosjekter til deg her acltså :D hehe.. bare sånn hvis du skal finne på å kjede deg en dag ;) hehe
    Klem

    SvarSlett

Vil på forhånd takke deg for at du legger igjenn en koselig kommentar til meg(: