onsdag 9. februar 2011

Sommer prosjekt?

Heisann!
Hvordan har dere det idag?
Jeg har det ikke noe serlig bra. Innfluensa i hus. Ikke bra!!!
Håper jeg blir bedre snart!!
Nå ligger jeg i sofaen med pledd og masse puter, nesespray, repsils og paracet.
Drømmer om sommer og sol. Har en del prosjekter som skal gjøres i sommer.
Tenkte å blogge om et av dem her nå.
I høst gjorde vi halveis ferdig en platt på fremsiden av huset. Mangler noe enda...




Skal beise platten Nordisk grå, som vi gjorde på verandaen i sommer. Mannen laget blomster kasser nedfelt i platten. Nice... Plantet klatre hortensia (som forhåpentlig vis overlever vinteren). Har felt ned 4 spotter i platten også. Lyser opp veggen. Kjempe fint. Blir finere når plantene blir større(:

Men det jeg sitter og funderer på nå er om hva vi skal bruke som kant runt platten.

Skifer er spennende. Mye fint å velge mellom. Her er noen bilder jeg fant. Inspirasjon(:




Kanskje det har vært fint å bruke skifer plater til en lav kant rundt platten? Og lagt skifer plater på murveggen til trappen. ?? Hva syns dere?

Nå skal jeg legge meg ned på sofaen igjenn... håper jeg blir snart frisk (:

Ha en fin onsdag!!!

Klem Renate!

3 kommentarer:

  1. Først- GOD BEDRING!!! Uff, ikke noe koselig med influensa men dessverre altfor vanlig i disse tider ;-) Du overlever nok, men prøver å gjør det best mulig ut av hvile tiden!!
    Hmmm....jeg er vel ikke noe ekspert så jeg tro jeg la noen andre gi deg tips på din platt, men jeg liker skifer veldig godt, så det hadde nok vært fint syns jeg- men...uff hva vet jeg???!!! Stig har laget en flott blomster boks til meg- ikke sikkert om jeg bruker det til grønnsaker eller blomster enda, men har lyst at han skal lage en til for meg og kanskje noen små til husets inngangen...oi, gleder meg til å begynne å plante og får det frodig og fint rundt her jeg også nå!!! :-))
    God bedring snuppa og en go' varm klem fra meg :-)

    SvarSlett
  2. hei.
    åå masse god bedring til deg,
    min datter har å influlensa nå,
    strevsomt å hun er gravid i tillegg.
    liker godt skifer jeg,
    du får ligge å drømme å kose deg vidre.
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  3. Nemmen... God bedring da, vennen!
    Har hatt den i hus tidligere i år vi.. og jeg misunner deg IKKE :p
    Klem

    SvarSlett

Vil på forhånd takke deg for at du legger igjenn en koselig kommentar til meg(: