søndag 6. desember 2009

Male kaos!






Hei folkens! Her er jeg midtveis i male prosjektet.
Siden det er kaldt og ufyselig inne i garasjen, har jeg valgt å male inne i stua. Noe står på stua nede og noe på hemsen. Full kaos derimot. Men føler at jeg har en viss kontroll lell her nå. Veldig lyst til å bli ferdig med dette, sånn at jeg kan begynne å pynte til jul. (0; 3 dager med pussing og maling igjenn, så er jeg vel ferdig tror jeg, vist ikke latskapen tar meg igjenn da... hmm...

Ha en fortsatt fin kveld. (Jeg skal male :0)

C u!

4 kommentarer:

  1. Så spennende da. Heldig du som har så stor plass og drive med hobbyene dine på :o)
    Gleder meg til å se bilder av resultatet, blir nok kjempe fint.

    SvarSlett
  2. Hei honey, blir kjempe fint dette her, kan tenke lukten fra maling er litt overveldene...men snart er du ferdig- det blir kjempe fint! Ha en strålende dag- klem fra meg :-)

    SvarSlett
  3. Jeg har faktisk rett og slett ikke plass og male og pusse opp gøye ting jeg :( Ikke inne og ikke ute... og i boden i kjelleren er det så fullt at man må være slange menneske for å komme inn :( Får låne garasjen til pappa i sommer istede :p Synes du er kjempe flink jeg.. som gidder å starte på sånne store prosjekter og som utholder alt rotet inne, og det er virkelig et kompliment fra meg altså hehe.. jeg får kløe av sånn opp-pussingsrot hehe ;)

    SvarSlett
  4. Hei hei Renate :o)

    Ser du har lagt igjen en liten kommentar inne hos meg for en stund siden... tregost jeg da vet du:o)
    Men ja jeg klarer ikke å leve sånn super sunt selv, men dette brødet er faktisk veldig godt og når jeg spiser det kan jeg liksom skeie ut med litt annet på helg... hehe... må få kose seg litt da :o)
    Klem

    SvarSlett

Vil på forhånd takke deg for at du legger igjenn en koselig kommentar til meg(: