mandag 11. oktober 2010

Soverom

Ok da!! Så ble det et inlegg til i kveld(:
Bare for å vise blder av soverommet som males i dette øyeblikk!!
Langtids prosjekt dette.
Her er rommet ferdig sparklet og pusset. Taket har fått seg et nytt strøk med hvit panel lakk.
Nå har jeg malt ett strøk. Kommer vel ikke som ei bombe når jeg sier at det blir HVITT. he,he..

Da huset ble restaurert, hevet de taket med ca 30 cm, Gamle tømmer veggene ble ivaretatt på soverommet, dermed lagt nytt tømmer panel som ligner på de 30 cm. Her er det malt i 2 farger da, men det er vi veldig lei av.
Nå gleder vi oss til vi får malt det hvitt.

Niklas har malt Mamma, pappa og seg selv på det skapet (:

God natt alle skatter der ute!
Klem
Posted by Picasa

2 kommentarer:

  1. Hejsan. Mitt første besøk hos deg trur jeg. Koselig blogg.

    :)

    SvarSlett
  2. Det er sannelig ikke småtterier dere har gått i gang med, men jeg er sikker på at det blir kjempefint.

    Det følger mye rot med, men i ettertid fryder man seg over arbeidet som er gjort.

    Lykke til videre

    Klem

    SvarSlett

Vil på forhånd takke deg for at du legger igjenn en koselig kommentar til meg(: