søndag 28. november 2010

1 søndag i advent!

Heisann!!



Da var det endelig advent.



Den deilige travle adventstiden(o;



I dag har vi feiret dagen med årets første julemiddag(; Må jo prøvesmake litt før jul(o;



Ellers så har vi pynta til advent... Utelysene er selfølgelig kommet opp. Noe jeg har gledet meg stoOort til.




Litt dårlig bilde, mye finere i virkeligheten(;


Ser jo nesten ut som det brenner o:






Så tenner vi et lys i kveld, vi tenner det for glede.

Det står og skinner for seg selv og oss som er tilstede.

Så tenner vi et lys i kveld, vi tenner det for glede.

-Inger Hagerup-

Ha en fortsatt fin søndag alle sammen!

Klem fra Renate

Cu!!

5 kommentarer:

  1. Wow! Så fint!
    Lyser nå vel opp hele Baehaugen di nå da;)
    Og oppsatsen din ble bærre lekker:)
    Mett enda der og ? :)

    SvarSlett
  2. Ja nå fikk jeg enda mer julestemning :o) Nydelig hus med nydelige lys!!! Og for en kjempe fin adventstake du har laget!!!
    Kjempe flink!! Ha en strålende førjulestid Renate!!

    klem

    SvarSlett
  3. Jeg synes bildet var helt fantastisk. Her var det stemning i lange baner.

    Jeg synes det er kjekt å ta tingene fram litt etter litt i adventstiden. Det skal ikke være ferdig FOR tidlig heller.

    Klem

    SvarSlett
  4. Helt nydelig er huset deres. Får virkelig julestemning når jeg ser det :) Hva slags lys er det dere har?? Har de noe navn eller noe slikt?? Eller hvor har du kjøpt de??

    Hilsen ellen Jørgensen

    SvarSlett
  5. En liten hilsen kommer her ,))

    Juleskriblerier ;)

    Jeg ønsker deg av hjerte alle de gode ting♥
    Nyt av julen & dens poesi, dufter & av harmoni
    Å tenk om litt vi pakker opp av hjertens glede
    - alt det skjønne julen har å gi!!
    Varme juleklemmer jeg sender deg fra meg, Anki
    ♥GOD JUL♥

    SvarSlett

Vil på forhånd takke deg for at du legger igjenn en koselig kommentar til meg(: