lørdag 12. februar 2011

Lunsj sett fra Riviera Maison


God lørdags kveld!
I dag føler jeg at jeg er på bedringens vei.. Lei av influensaen nå. Henger i så lenge.
Feiret litt med en god lunsj idag... Maten smaker så mye bedre når man spiser det fra et lekkert lunsj sett fra RM(: Te boksen er jeg også veldig fornøyd med. Den har jeg fylt med mange forskjellige te sorter. Klarer ikke å velge hvilken jeg skal ha(:
Termo krusene fra RM er fantastiske. Veldig god å holde og drikke av! Passer til varm og kald drikke.
Mmm... Fikk lyst på en kopp te igjenn..
Dere får ha en god Lørdags kveld alle som er innom(:

Klem Renate

2 kommentarer:

  1. Awww, så godt å høre du er på bedrings vei snuppa luppa :-))) Salaten din ser nydelige ut og når det er så kaldt som det er ut nå (-20 her nå) så er det ekstra godt med te...kos deg masse med den og forsett ha god bedring honey!!
    En varm klem fra meg :-)

    SvarSlett
  2. Hei på du!
    Så bra du er på bedringensveg igjen, ikke noe artig og være pjusk!

    Fin teboks, har selv en boks fra Jysk faktisk, som jeg tror er beregnet som type smykkeskrin eller noe, men den er veldig praktisk å ha teposer i :O)

    Jeg hekler og hekler, håper jeg får til ett stort og godt teppe♥

    God Søndag,
    Klem Jatte♥

    SvarSlett

Vil på forhånd takke deg for at du legger igjenn en koselig kommentar til meg(: