søndag 13. februar 2011

Morsdag


Gratulerer så mye med morsdagen til alle mammaer som leser dette!
Håper dere har en fin dag! Jeg ble vekt av en krabat med kort og hjemmebakt kjeks. Det var koselig (:
Gullet mitt er det beste som har skjedd i livet mitt. Veldig glad i deg Niklas!


Så vil jeg si gratulerer med
morsdagen til min mamma!
Hun er verdens beste
mamma! Kjempe gla i deg!
Takk for at du er den du er!
Svigermor... Du er bare herlig!
Gratulerer så mye med morsdagen du også!
Glad i deg!

Håper dere får en fin morsdag feiring! Kos dere masse i dag! 

Masse klemmer fra Renate






2 kommentarer:

  1. Gratulerer til deg også. Jeg har hatt en kjempefin dag.

    Klem

    SvarSlett
  2. Gratulerer med morsdagen Renate :o)

    Og tusen takk for gratulasjonene inne hos meg, helt fantastisk herlig å ha enda en liten prins her hos meg.

    Håper du har hatt en strålende dag!!

    klem

    SvarSlett

Vil på forhånd takke deg for at du legger igjenn en koselig kommentar til meg(: