søndag 13. mars 2011

Finn kupp og Cola kake

Wræææææææl! Se på dette bordet!!! Lekkert med stoOor L!!!!


Denne ligger inne på Finn til 1000 kr!!??? Det er gi bort pris.
(Trykk på finn, så kommer dere rett inn på denne:)
Bordet selges i Asker. Er det noen som bor i nærheten, så løp og kjøp. Dette er et kupp!!
Blir så sjalu på de som får dette!! Snufs!

Vel, vel... ble mye jobb på meg denne uka. Lite innlegg.
Kvinne dagen ble ikke feiret for min sin del. Gubben har nemmelig bursdag på denne dagen...
Så da måtte jeg bake(: Men det synes jeg er gøy.
Tenkte å vise dere et triks for å pynte sjokolade kake eller andre kaker som kan pyntes med melis.

Her er altså kaken(:

Jeg har brukt en søt blonde brikke... La den på kaken og drysset melis over.
Jeg ble veldig fornøyd med resultatet. Noe så gøy.
Med dette ønsker jeg dere en fortsatt fin søndag!!

Masse klemmer fra Renate!!

2 kommentarer:

  1. Så smart tips til å pynte kaken da, ble kjempe fin :o) Og den smakte vel like bra som den så ut regner jeg med ;o)
    Den symaskinen min fikk jeg på tilbud, men ny koster den litt. Ca 6,500,- men den var absolutt verdt det og litt til ;o)

    Ha en strålende søndag!!

    klem

    SvarSlett
  2. Oi, den bord var fin ja!! Og kaken din ser NAM NAM, men jeg kan ikke fatte et cola kake uten den tjukk søt glasur på toppen....hehehe, gamle vaner vet du! Men det var et veldig smart ide med melis pynt vennen! Du er så lur!! ;-) Dumt at du aldri finne noe FINN funn som du kan får tak i!
    Ha en strålende søndag vennen-
    Storklem fra meg

    SvarSlett

Vil på forhånd takke deg for at du legger igjenn en koselig kommentar til meg(: