lørdag 26. mars 2011

Finn kupp


Hei til alle som er innom!!
Å finne et finn kupp denne uken har vært vanskelig...
 Vanskelig å velge mellom såå mye fint.


Jeg valgte dette skapet fordi det var ganske rimelig.. 2500 er ikke så mye for dette. For mere info se her. Resten jeg fant var det et høyere pris nivå på.
Ta en titt inn på finn.no (antikviteter) å se(:
For dere som liker gustaviansk og rokokko, ta en titt her. Utrolig fine detaljer på disse møblene altså.
Passer godt til et eventyr rom. Småpikers drøm(:

Så denne lekre slagbenken da.
Ser ikke denne innbydende ut?
Noe for en hver smak. Denne ønsker jeg meg!!

Håper dere har hatt en fin uke.

Klem fra Renate

3 kommentarer:

  1. Gratulerer, det var nydelig:) Har du noen planer med det?
    Artig å finne slike kupp!!Sitter ofte å titter jeg også, utrolig hva folk er villig til å selge:) Flott for oss..

    Ha ei flott helg
    -Ingunn-

    SvarSlett
  2. Ja, jeg forstår:) Da har du hvert fall plukket ut noen nydelige funn som andre kan kjøpe:)
    Kos deg med bloggrunden din du også, mens de andre ser fotball:)Og takk for koselig kommentar inne hos meg:)

    SvarSlett
  3. Har så lyst på slagbenk jeg også...men de jeg liker koster noen tusen lapper ja...uff, en dag!! Du er flink til å finne masse spennende vennen!!!
    Ha en flott lørdags kveld snuppa- go'klem fra meg

    SvarSlett

Vil på forhånd takke deg for at du legger igjenn en koselig kommentar til meg(: