onsdag 6. april 2011

Lappe teppe og pakke i posten (:

Da er jeg endelig ferdig med lappe teppe (: Jeg er kjempe fornøyd med resultatet.
Må jo si det, med tanke på at jeg aldrig har sydd før. (Litt på ungdomsskolen, men det teller IKKE!!:)

Taddaaa!!
Ehemm... kunne ha vært under strykejernet et par runder og det er dårlige "kvelds" bilder!!
Ble så ivrig med å vise det sjø!! Håper dere likte det?!? Nå er jeg spent på tilbakemeldingen...


Er litt usikker på denne hekla blomsten. Hva synes dere? skal jeg sy den på?

Har fått merkelapper som jeg har sydd på. (:
Nita´s tips! Se bloggen hennes her.
Hun syr masse fint!!

Så til pakken! Jeg var så heldig å vinne på give away hos Smykkas!
Hun lager mange fine smykker og div.
Jeg vant en tovet smykkepung og Smykkas penn(:


Søte detaljer!!
For å ta en tur i smykkas smykke drømmer se her

Tusen takk Astrid for den fine give away gaven!!

Ha en strålene kveld

klem fra Renate

7 kommentarer:

  1. Ble kjempefint!!! Flink du:)
    Søtt med blomsten da, kan jo brukes begge veier da :)

    SvarSlett
  2. Kjempe nydelig teppe, Renate :) hvor har du funnet de kjempe søte blomsterstoffene?? jeg er alltid på utkikk etter det ;)
    klem

    SvarSlett
  3. ÅÅÅ så fint det ble.. Har hatt planer om å sy et teppe av alt restestoffet mitt men blitt med tanken....
    Enig med Audhild, blomsten blir fin sånn :)

    Randi

    SvarSlett
  4. Så kjempe fint det ble!!! Du er jo kjempe flink å sy. skal se at du også blir hekta nå ;o)

    Og blomsten var fin ja.

    Ha en kjempe fin dag!!

    SvarSlett
  5. Teppe ble kjempefint. Så flink du er. ;) Det ble jo tøft me merkelapp på da. Enig med de ovenfor om at blomsten skal få være på. :)

    SvarSlett
  6. Teppet ble veldig fint! Nydelige farger.
    Klem

    SvarSlett
  7. Så fint det teppet var :D

    klem ;)

    SvarSlett

Vil på forhånd takke deg for at du legger igjenn en koselig kommentar til meg(: