søndag 3. oktober 2010

Long time no see!!!

Heisann!!
Vet ikke helt hva jeg skal si jeg... Long time no see...
Hyggelig at det fortsatt er følgere her(; Dere er jammen ikke storkrevende(O;
he,he.
Vel, det er vel mere personlige grunner til at det ble blogge pause... Men nå er jeg tilbake. Bloggingen har ligget i bakhodet hele tiden, og alt nytt er dokumentert.

Jeg kan ikke blogge om alt i dette innlegget, da har det vel blitt pause igjen (O;
Har savnet dere da, har vært å smygtittet hos noen av dere i det siste, nå ble fristelsen for stor!
Sommeren har vært produktiv for min sin del. Kommer med en del innlegg fremover med ting og tang. Håper dere stikker en tur innom i ny og ne.

Her kommer det jeg er mest fornøyd med(; Min samboer ønsket å dele av verandaen litt. Den ble så stor og lite inntim. Fant ut at en rom deler var tingen.
Vi fant noen skodder som ikke var i bruk... Da var det bare å sette fantasien løs, og vi kom frem til dette!!






Vi er jo ingen snekkere, men resultatet ble jo overaskende bra. Mye nytt i hyllene selfølgelig!

Lykter fra Riviera Maison som står i stil, serveringsbrett, puter, pledd og blomster er noen av tingene som pynter opp her.



Vi har lagt terassebord på hyllene, som vi har beiset i samme farge som verandaen. Nordisk Grå! Nydelig varm grå farge. Endelig fått malt rekkverket hvitt!! Ble bedre ja.


Synes lyktene ble så fine til. (;

Mye fint fra Riviera Maison (Molde)

Skal ta meg en tur dit igjen. De har fått inn vinter kolleksjonen. Mye grått sammen med hvitt. Herlig!

Tea time!! Nydelig te boks og glass krus. Også fra RM!

Krusene er veldig gode å drikke av!
Annbefales på det sterkeste!!




Det var det jeg hadde for i kveld. Skal ta en titt innom dere i morgen.

Cu!

Klem fra Renate!

6 kommentarer:

  1. god mandag til deg,
    så koselig å se deg igjen,
    nydelig på deres veranda,kjekt med rom deling,blir såå mye koseligere med engang.
    ønsker deg en fin dag,å gleder meg å se mere fra deg.
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  2. Godt å se deg her inne igjen :) Siden jeg er så ufattelig dårlig på å holde kontakten på andre vis, kan jeg jo følge litt med på hva du driver med slik ;)..
    Men fra spøk til alvor, det er på HØY tid at vi finner på noe snart igjen altså... :)
    Klem

    SvarSlett
  3. Velkommen tilbake ;o) Og så utrolig fint du hadde det på verandaen din da!!! Gleder meg til å se flere av dine prosjekter :o)

    Klem

    SvarSlett
  4. Raballer er en butikk som ligger like ved "Baker'n" i Gågata :) Masse super flott til alle aldre :) Åsså er det ikke så mange av hvert plagg... føler man seg bitte litt eksklusiv også ;) si fra, så kan vi dra sammen vet du :)

    SvarSlett
  5. Hjertelig velkommen tilbake. Jeg har mange ganger lurt på hvor du ble av.

    Fantastisk smart løning dere har kommet fram til på terrassen. Lekkert.

    Jeg fulgte med deg i forrige runde, for å si det slik, og det vil jeg fortsatt gjøre.

    Klem

    SvarSlett
  6. Velkommen tilbake:) Du har vært savnet! Du må komme sterkere tilbake nå da vettu:)
    Romdeleren ble bærre lekker:) Flinkiser!

    SvarSlett

Vil på forhånd takke deg for at du legger igjenn en koselig kommentar til meg(: